IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Encountering a stranger.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cryler

Cryler


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 20 years
Guild: The Guardians
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptyzo aug 18, 2013 9:49 am

De ochtend liet niet lang op zich wachten. Zachte toch warme zonnestralen kwamen tussen de gordijnen door waar een jonge Guild Master lag te slapen. Goed hij had nog geen leden, maar die kwamen vanzelf wel. Zijn rug werd heerlijk warm en even kreunde Cryler zachtjes voor hij zich omdraaide, maar meteen een lelijk gezicht trok voor hij voorzichtig zijn oogleden opende. Het nog grijze ochtend licht was toch best fel voor iemand die net wakker werd! Cryler kreunde nog eens voor hij zich uitrekte enzichzelf op duwde om recht te gaan zitten. Zijn blote body zat vol met littekens van zijn reis van zijn geboorte stad naar Escia. Op zijn rechterschouderblad kon je nu een groot lang en breed brandlitteken van een gesteente die de vulkaan had uit gespuwt had gehad op de dag dat zijn oude leermeester gestorven was. Cryler stond op en liep naar de keuken om zich daar even te wassen met een doek die hij nat maakte in een emmer en zijn lichaam zo ver als het ging ermee waste. Niemand die zijn huisje betrad dus kon hij gerust zijn broek uit doen om verder te gaan met zijn wasbeurd. Daarna droogte hij zichzelf met een andere doek af en trok zijn broek weer aan en liep bloot voets weer naar zijn slaapkamer om een grijs shirt uit de kast te pakken en zijn harnas over zijn schouders, armen en handen vast te maken. Daarna trok hij het tuig aan waar Cry later zijn zwaard in de schede stak. Nu hoefte hij enkel nog zijn zwarte schoenen aan en Cryler was klaar om te vertrekken. Leden te rontselen en uit te testen of ze wel goed en puur genoeg waren om in zijn Guild te komen? Met rustige voetstappen liep Cryler het dorp door en had een advertentie bij zich. Er stond op dat zijn Guild The Guardians naar leden zocht en als ze goed en puur van hart waren en de wereld wilde helpen ze zich bij hem konden aanmelden. Na de advertentie op het bord te hebben geprikt liep Cryler verder. Natuurlijk zat er ook een test aan vast en Cryler wist al precies welke. In de buurt was een wepsennest gesinaleert en wie daar de heilzame Honing bij weg kon halen zonder de insecten te schaden waren geslaagd voor zijn test. Het leek erg gemakkelijk, maar de wepsen waren geen vriendelijke vliegers en als Guild aspirant lid mocht je geen magie nog enig ander wapen tegen hen gebruiken! Cryler liep rustig verder en glimlachte zacht naar een ieder die hij tegen kwam. Hij reiste van Celeber City richting de Espea Ruins. Hij had veel van deze plek gehoort en hij was gewoon nieuwschierig naar hoe deze plek eruit zou zien, want om eerlijk te zijn was Cryler er met een grote boog om heen gegaan omdat het niet goed aanvoelde. Nu liep hij er dood leuk naar toe om gewoon een bezoekje te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 02-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 26 jaar
Guild: ΞXTRΞMiS
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptydi aug 20, 2013 8:43 am



>

Jared Killian.
Een diepe zucht verliet de mond van de 28 jarige man. Met zijn ogen gesloten zat hij op een van de hogere delen van de ruïne. Zijn vest hing los om zijn blote bovenlijf heen. Zijn armen steunden krachtig op het steen achter hem. Zijn atletische skills hadden het mogelijk gemaakt voor hem om hier bovenop te komen. Echt een kunst was het niet geweest, er waren genoeg stukken torens en richeltjes waar je op en aan kon gaan hangen. Als je een beetje armkracht had, kon je jezelf makkelijk omhoog hijsen. Jared deed deze kleine oefeningen puur om zichzelf in vorm te houden. Echt een training kon je het niet noemen, omdat hij hier niet sterker of behendiger van zou worden. Toch genoot hij er van, deze kleine fysieke oefeningen. Het hield zijn bloed stromend en zijn spieren in vorm.

Ondanks de mystieke verhalen die hij over de Espea Ruins had gehoord was Jared nooit echt geïnteresseerd geweest in wat er nou mee aan de hand was. Hij vermoedde dat het voor het grootste deel spookverhalen waren, die je ongemakkelijk moesten maken in de buurt van het gesteente. Omdat je door het te weten dingen gaat voelen in de buurt van de ruïnes, zouden er altijd mensen blijven komen die beweerden dat er iets mis mee was. Jared merkte er niets van. Hij zat duidelijk niet zo ver met zijn hoofd in de wolken als andere avonturieren. Voor hem was het slechts een oud, vergaan bouwwerk, wat hij zelfs met zijn Guild niet zou willen onderzoeken. Het zou een verspilling van tijd zijn.

De jonge man had gedacht dat hij de hele dag alleen bij de ruïnes had kunnen doorbrengen als hij daar zin in had gehad. Vanzelfsprekend was dat niet zo: hij moest nog eten en drinken en wilde ook nog een poging tot leden werven doen. Alleen zij die het echt waard waren om Extremis te joinen zouden er bij mogen, en die mensen moest hij eerst persoonlijk kennen. De persoon die Jared naderde trok op het eerste gezicht niet zijn aandacht. Sterker nog, als Jared niet op had gelet, had hij hem waarschijnlijk niet gezien. Zijn aandacht werd echter getrokken door de kalmte waarmee de vreemdeling de ruïne naderde. Dit was of iemand die niet in de spookverhalen geloofde – net als Jared -, of iemand die van plan was de ruïne flink te onderzoeken. In beide gevallen kon dit voor Jared gunstig of juist helemaal niet gunstig aflopen. Dus besloot hij de vreemdeling te benaderen. Hij liet zich van zijn veilige gesteente af vallen, nam enkele tellen om overeind te komen en het vuil van zijn handen, die de grond hadden geraakt, af te vegen, en sprak toen tegen de persoon voor hem. “Vanwaar het pantser? De oorlog is allang voorbij…” Hij gniffelde om zijn eigen ‘grap’, zelfs al was deze niet grappig. Het was meer een aanduiding dat het niet de bedoeling was dat zijn zin serieus genomen zou worden. Dat zijn eigen kledingstijl inhield dat zijn huid zo veel mogelijk bloot moest zijn, vond Jared een waardig excuus om grapjes te maken over andermans klederdracht. “De ruïnes zijn een vreemde plek om te bezoeken op zo’n mooie dag. Wat brengt je hier, vreemdeling?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryler

Cryler


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 20 years
Guild: The Guardians
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptydi aug 20, 2013 9:26 am

De Espea Ruins waren een prachtig gezicht. Cryler bekeek het zo van een kant dat het gewoon een oud gebouw was die helemaal niks te verbergen had. Hij stopte onder aan bij de poort toen iemand naar beneden kwam. Zoals Cryler al verwacht had niks bijzonders dan enkel steen, maar goed een gewaarschuwd mens gold voor twee en Cry keek wel uit voor hij de fout in ging. Maar de aura van deze gast stond hem niet aan. Misschien was deze hier vaker en was Cry daarom erom heen gelopen? 'Ieder zo zijn stijl vind je ook niet?' zijn stem was rustig en kalm, maar de scherpte klonk erin door. Niet dat Cryler snel op zijn tenen getrapt was, maar hij kaatste de bal net zo hard terug. Goed die gozer dacht dat hij grappig was, maar toch zat er een kern van waarheid in. Al had Cryler die niet meegemaakt. 'Ik draag het echter niet voor oorlog's gebruik. Het is ook handig tegen alle beesten die Escia bewonen.' vervolgde Cryler en liep langs de jonge man heen. Hij zag er wat jaartjes ouder dan Cry uit, maar dat wilde nog niks zeggen. Het was een statig gebouw, maar toch vond Cryler dat het iets van zijn vroegere flare nog had. 'Jij bent anders ook hier, dus waar ligt het verschil? We zullen zo onze redenen hebben, maar die van jouw wil ik niet eens horen dat houd je maar voor jezelf.' Cryler was geen kwaaie jonge en liet zich niet snel op de kast jagen, maar grijnsde bij zijn laatste woorden. Hij was geen ruzie zoeker nog lokte hij dat uit. Toch zocht Cry de grenzen op en misschien zou het een prima oefening zijn mocht het er van komen? Met rustige stappen liep Cryler verder. Hij was best nieuwschierig naar de rest van de ruwine, maar naar iets speciaals zocht hij niet, waarom. Alles uit dit gebouw was vast al weg gehaalt door de vorige bewoners en anders wel door plunderaars?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 02-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 26 jaar
Guild: ΞXTRΞMiS
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptydi aug 20, 2013 12:06 pm



>

Jared Killian.
Er was iets aan de manier waarop de vreemdeling sprak dat Jared het gevoel gaf alsof hij ongewenst was. Hij moest toegeven dat hij een punt had toen hij over de wezens begon. Jared was echter niet zo handig met wapens dat hij zijn magie zomaar opgaf. Hij was veel beter af als hij de hitte van zijn huid gebruikte als wapen dan als hij met zwaarden ging vechten. Hij begreep niet dat sommige mensen zwaarden als een verlenging van hun lichaam konden zien. Als mensen zoiets als zwaarden nodig hadden gehad, zat het wel letterlijk aan hun lichaam vast.

Het tweede antwoord van de vreemde liet Jared verbaasd zijn wenkbrauwen ophalen. Als hij zich eerder al niet welkom voelde, zou dat nu wel zo zijn. Schijnbaar was zijn nieuwsgierigheid verkeerd opgevat – mogelijk door zijn manier van spreken, besefte hij zelf. Erg had hij hier echter niet in. Als iemand zo snel conclusies trok over een vreemdeling, hoefde Jared niet veel van diegene te weten, hoe ironisch dat ook maar niet mocht zijn. Hij had zijn poging gedaan en paste duidelijk niet in het boekje van de vreemde. Toch was hij niet van plan om hem zo snel te laten gaan. Zijn reactie was arrogant geweest, maar had iets van waarheid in zich. Jared wist echter ook met waarheden te spreken. “Het verschil ligt in dat ik wél interesse heb in wat mijn medemensen te zeggen hebben.” Zijn blik was strak op de jonge man gericht. “Een zeer goede eigenschap, als je het mij vraagt. Interesse.” Hij legde extra nadruk op het laatste woord, en legde vervolgens zijn gespierde armen over elkaar. “Nu zou ik nogmaals dezelfde vraag kunnen stellen, maar ik vermoed dat daar geen ander antwoord van gaat komen, of heeft mijn vermoeden het mis?” Dit was een retorische vraag; Jared verwachtte er geen antwoord op, dus sprak hij rustig verder. “Mag ik wel informeren naar waar deze vreemdeling vandaan komt, of is dit ook een detail wat hij niet zal vertellen omdat hij het niet van mij wil weten?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryler

Cryler


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 20 years
Guild: The Guardians
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptywo aug 21, 2013 9:54 am

Sommige mensen gaven niet snel op en andere bleven vaak aan je kleven als kleefkruid... Cryler keek de jonge man aan en wachten geduldig. Hij had geduld leren hebben met zijn oude leermeester, want die had vroeger dagen zonder uitleg nog spreken gekunnen. Hoe vaak hij toen in het begin niet het had uit geschreeuwd om een weer woord, maar nee Master Trevor had hem dan enkel vriendelijk glimlachend aan gekeken. 'Hm, het is net wat je interesant vind. Het feit dat we hier allebij zijn geeft niet weg of het nu express was of door het lot vast gesteld was.' Ohkay dat klonk diepzinnig! Het was iets dat zijn oude leerar eens had gezegt en zulke dingen bleven altijd hangen. Nu was het zijn beurd om, om zijn eigen woorden te lachen. Oh god hoe zou dat overkomen? 'Goed wat intereseert jouw dan zoal omdat je zoo aandringt?' vroeg hij neutraal en draaide zich naar de jongen man om en keek hem rustig, maar vriendelijk aan. Cryler mocht soms overkomen als een arogante kl**tzak, maar hij was zo helemaal niet. Zijn doen en laten was licht verandert van hoe hij vroeger buiten Escia was. Cryler wachten geduldig en dacht rustig na wat enige tijd deed verstrijken. Cryler had de tijd, maar of die gozer dat had? Dat was een tweede. Hoe kon hij die woorden zo neutraal mogelijk over laten komen? 'Misschien, misschien niet.' grijnsde Cryler even en dacht verder over zijn vraag na. Goed nu ging hij niet uitgebreid over zijn oude dorp vertellen, maar hij kon het plaatstje aanduiden. 'Als je echt daar zo graag een antwoord op wilt? Ik kom van buiten Escia uit Hillendaals. Het ligt in een dal geleden aan de voet van de vulkaan Broandas.' zei Cryler en noemde zijn dorp's naam als de naam van de moordenaar van vele mensen, zelfs van zijn familie. Maar daar hoefte deze knaap niks van te weten. 'On niet geheel ontwetend te blijven mag ik die informatie van jouw net zo verkrijgen?' vroeg Cryler rustig en leunde zachtjes tegen een stevige uitziende muur.

(Jared ik kan je post niet lezen via mijn mob dus kan ik enkel posten als ik achter de pc zit. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind hetzelf behoorlijk irritant dat ik geen sheets kan lezen met de mob.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 02-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 26 jaar
Guild: ΞXTRΞMiS
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptydi aug 27, 2013 4:27 am



>

Jared Killian.
Een diepe frons ontstond op Jared zijn voorhoofd toen de vreemdeling begon over het lot. Deze opmerking had hij totaal niet zien aankomen en hij zag ook niet in hoe dit een zinvolle toevoeging aan het gesprek was. Zeker dat de vreemde een lach liet horen kwam bij Jared niet over zoals waarschijnlijk de bedoeling was. Hij besloot het echter te laten rusten, wetend dat hij anders de vreemde misschien weg joeg, wat momenteel nog niet zijn bedoeling was.

“Leren en lesgeven,” antwoordde Jared op de vraag wat zijn interesses zoal waren. “Niet uit boeken, maar door praktijk.” Zijn blik ging even rond de ruïne, wat een goed voorbeeld was van wat hij bedoelde. Hij hoefde niet in boeken te lezen dat er een stel idioten was die dachten dat er iets mis was met deze plek. Door het zelf te bezoeken was hij er al snel genoeg achter gekomen dat er niets vreemds aan was. Nou moest hij toegeven dat hij het nog niet volledig onderzocht had – wat hij ook nog steeds niet van plan was – en dat zijn beeld van de ruïne dus nog niet compleet was, maar wat hem niet kon schelen zou hij geen aandacht aan besteden.

Hij wilde echter ook nog weten waar de vreemdeling vandaan kwam, wat hij gelukkig zonder al te veel gekloot vertelde. Schijnbaar was hij geen man afkomstig uit Escia zelf maar een gebied er buiten. Jared had wel eens over deze locatie gehoord en hoewel de verhalen niet oninteressant waren had hij niet de behoefte gevoeld om zich er verder in te verdiepen. Hij had immers nog een groot deel van Escia waar hij nog niet eerder geweest was en was meer geïnteresseerd in zijn eigen land dan een plaats er buiten. De vreemde leek zelf ook niet helemaal tevreden te zijn met zijn geboorteplaats. Na zijn eigen verhaal te hebben gedaan vroeg hij naar waar Jared vandaan kwam. Hoewel hij best wel zin had om ‘nee’ te antwoorden, besloot hij om vriendelijk te blijven en een normaal antwoord te geven. “Ik ben opgegroeid in een huisje niet ver van het Estar Forest. Niet veel aan, als je het mij vraagt.. Dus ben ik op vrij jonge leeftijd gaan reizen.” Op dit moment besloot hij echter dat de vreemdeling hem niet genoeg interesseerde om een potentiele bondgenoot te zijn. Hun communicatie was te vroeg misgelopen en dat was juist een belangrijk onderdeel van het leven in een Guild. Hij verwachtte sowieso dat de kans klein was dat deze vreemdeling zijn mening over Elites deelde, voornamelijk omdat hij van zo ver kwam. Hij had waarschijnlijk geen idee wat er daadwerkelijk in Escia gaande was, en hoewel Jared het hem best kon leren, voelde hij daar weinig voor. Hij zou nog met de vreemde blijven praten tot hij er echt zat van was, en zou daarna vertrekken naar een andere locatie. Een waar hij hopelijk meer succes had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryler

Cryler


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 20 years
Guild: The Guardians
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptydi aug 27, 2013 9:23 am

“Leren en lesgeven,” antwoordde Jared op de vraag wat zijn interesses zoal waren. “Niet uit boeken, maar door praktijk.” Zijn blik ging even rond de ruïne, wat een goed voorbeeld was van wat hij bedoelde. Die uitdrukking liet Cryler zijn aandacht meer in deze jonge man trekken. Hij was zelf ook meer in de praktijk dan stil zitten en in een boek zitten neuzelen. 'Hm, boeken zijn ook niet mijn favoriete dingen. Ze zijn handig om snel informatie erin op te zoeken, maar uren in zo'n boek zitten bladeren...' zei Cryler en schudden even zijn hoofd aan het einde van zijn zin. Eugh zijn oude leermeester had hem vaak genoeg betrapt gehad achter een boek in slaap te zijn gevallen en de straffen die hij dan gekregen had waren niet mild geweest. Zijn wandelstok stond gelukkig niet in zijn achterhoofd gegroeft, maar een paar flinken builen had hij in die tijd toch wel gehad! “Ik ben opgegroeid in een huisje niet ver van het Estar Forest. Niet veel aan, als je het mij vraagt.. Dus ben ik op vrij jonge leeftijd gaan reizen.” Op dit moment besloot hij echter dat de vreemdeling hem niet genoeg interesseerde om een potentiele bondgenoot te zijn. Cryler bemerkte dat deze knul het verder niet nodig vond om verder over dat onderwerp door te gaan. Iets in hem zei dat ze nooit echt met elkaar door 1 deur zouden kunnen, maar toch intereseerde het hem enorm meer over Escia te weten. 'Dan zul je vast veel gezien hebben van Escia?' zei Cry en hij hoorde ineens iets bewegen. Klein was het niet, maar iets gevaarlijks ook niet echt of hij moest zich daar erg in vergissen? Cryler keek naar een soort grote hagedis die een eindje bij hen door de gang voorbij kroop. Cryler had er niet verschrikt naar gekeken, maar eerder benieuwd naar wat het geluid veroorzaakt had. 'Hm, toch vraag ik me af hoe het komt dat alle diersoorten hier zo groot zijn? Buiten Escia zijn ze lang zo groot niet.' murmelde Cryler bedachtzaam en keek de jongen weer aan. 'Waar zijn mijn manieren! Ik ben Cryler Pointer en wat is jouw naam?' zei Cryler en stak zijn hand naar hem op. Hoe het kwam dat hij zichzelf niet eerder voorgesteld had verbaasde hemzelf nog... Maar ja of de ander zich voor wilde stellen was nog de vraag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 02-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 26 jaar
Guild: ΞXTRΞMiS
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptyma sep 16, 2013 10:23 pm


Juist nu Jared een beslissing over de vreemdeling had gemaakt, scheen hij meer interesse in hem te krijgen. Jared wist niet zeker wat hij hiervan moest denken. Het irriteerde hem, natuurlijk, maar niet genoeg om er een probleem van te maken. “Dat heb ik inderdaad,” antwoordde hij de vraag van de jonge man kalm. Meer informatie hoefde hij niet vrij te geven. Daar werd immers niet over gevraagd, en hoewel Jared zeker wist dat hij meer van Escia wist dan de gemiddelde inwoner, kende hij nog lang niet het hele land uit zijn hoofd.

Het gesprek werd tijdelijk verstoord door de aanwezigheid van een hagedis, die schijnbaar ook de ruine kwam bezoeken. Jared liet zijn blik een tijd op het wezen hangen, overwegend of hij het dier zijn eigen gang moest laten gaan of niet. Zijn besluit maakte hij vlak voor de hagedis weer uit het zicht verdween – met een aantal snelle stappen rende hij op de hagedis af. Zijn hand greep oorspronkelijk naar de nek van het beest, maar pakte de staart vast, wat net zo effectief was. Hij haalde het dier dichter naar zich toe en sloot toen zijn andere hand, die een oranje gloed om zich heen had, om de nek van het beest. Een akelig gegil klonk vanuit het beest, wat al snel verstomde. De combinatie van Jared’s stevige greep en de hitte die van zijn hand af kwam was de hagedis te veel geworden. Hij had hem van het leven beroofd, en had voor zichzelf een avondmaal geregeld.

“Hoe groter ze zijn, hoe lekkerder ze smaken,” sprak Jared droogjes, terwijl hij de hagedis weer bij zijn staart vastpakte. Hij gooide het dier over zijn schouder, liet hem hard tegen zijn rug aan slaan. Hij verplaatste zich weer terug naar de vreemde, die zich voorstelde als Cryler Pointer. Nu hoefde Jared niet meer over hem te denken als vreemdeling, hoewel hij nou ook niet echt kon zeggen dat ze elkaar goed kenden. “De naam is Jared. Onthoud dat goed.” Een arrogante glimlach verscheen op zijn gezicht. De gedachte dat dit een perfect moment was om te vertrekken trok door zijn hoofd, maar hij besloot om dit als gedachte te laten. Cryler Pointer mocht dan wel geen mogelijke bondgenoot zijn, maar hij was nog een te groot mysterie om met rust gelaten te worden. “Met een uitrusting als de jouwe heb je vast een goed inkomen. Beter dan wat ik kreeg in mijn tijd als leraar, waarschijnlijk. Of niet?” Zijn vraag was vrij indirect, maar kon veel informatie opleveren als Cryler een beetje meewerkte.


Note;; Vanaf nu geen gedonder meer met de sheet (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryler

Cryler


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-08-13

Magiër ID
Leeftijd: 20 years
Guild: The Guardians
Rang: Rang E

Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Emptywo sep 18, 2013 9:44 am

(Thanks) Wink

Cryler bleef stil luisteren, maar veel info kreeg hij er nog niet over. Hm, hij leek deze knaap te irriteren, maar hoe hij daar achter gekomen was kon Cry zelf ook niet snappen, misschien door het aantal mensen dat hij op zijn reis naar Escia was tegen gekomen. Cryler keek naar de jongen hoe hij de hagedis ving en was lichtjes onder de indruk hoe hij dat beest ving. 'Dat kan kloppen wat je zegt al heb ik zelf nog nooit hagedis gegeten.' Cryler was geen bedelaar nooit geweest ook maar zo wilde hij ook helemaal niet over komen. Hoe deze zijn vlees ving moest hij zelf weten, maar zelf kon Cryler ook zijn eigen korstje bij elkaar scharrelen als het nodig was. Echter moest hij lachen om wat de jongen na zich voor gestelt te hebben met een arrogant glimlach. Zijn vraag over zijn inkomen was niet voor deze gozer weg gelegt. Oh nee dat was het zeker niet. Cry had nog niet zo'n goed inkomen, maar hij maakte de meeste dingen zelf al had hij zijn zwaard in zijn geboorte dorp moeten smeden met sterrenstaal. Het was een zware klus geweest en het had een volle dag en nacht geduurt voor het zwaard smeedklaar was geweest en nog een volle dag er voor nodig was geweest hem te slijpen en het handvat erop de monteren. 'He he he, sorry als ik alles zou moeten kopen zou ik van rijken komaf moeten zijn.' grinnikte Cryler en keek Jared rustig aan. 'Alles wat je ziet buiten de schede heb ikzelf gemaakt. Mijn oude mentor was erg streng en zie altijd dat een magier nog welke andere krijger dan ook zelf zijn wapenuitrusting en wwapens zou moeten kunnen maken zonder de hulpt van magie. Het was een zware les, maar erg handig als je eenmaal weet hoe gemakkelijk je van niets een wapen kunt creéren.' zei Cryler en vroeg zich af of Jared zijn handen vuil zou maken voor zijn eigen wapen? Misschien niet aangezien zijn lichaam al een groot wapen was. Hij zou het staal doen smelten zonder een over te hoeven te gebruiken. 'En jij hebt kennelijk niks nodig omdat jij hitte gebruikt om je tegenstander uit te schakelen.' merkte Cryler scherp op, maar hij bleef rustig en vriendelijk klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Encountering a stranger. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Encountering a stranger.   Encountering a stranger. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Encountering a stranger.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escia :: Dalorar :: Espea Ruins-
Ga naar: