IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Follow Me Down

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cathy

Cathy


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 30-04-13

Magiër ID
Leeftijd: 6 years~
Guild: -
Rang: Rang E

Follow Me Down Empty
BerichtOnderwerp: Follow Me Down   Follow Me Down Emptydi apr 01, 2014 9:25 am

Hoe was ze hier beland? Cathy kon daar geen antwoord op geven. Waar ze je wel antwoord op kon geven, was de vraag of ze hier weg wilde. Daar zou ze kort en bondig heel duidelijk ja op zeggen. Hoe sadistisch haar bui soms ook mocht zijn; een begraafplaats was absoluut niet haar favoriete plek. Het concept van de dood was voor haar niet heel groot, zelfs vrij onduidelijk, maar de sfeer die rond de begraafplaats hing stond haar totaal niet aan. Het was er zo stil. Te stil. Er was geen teken van leven. Ze was alleen. Ze was alleen… Cathy stopte abrupt met lopen. Haar tempo was al niet al te snel geweest, omdat ze voorzichtig voetje voor voetje op de grond neerzette in de hoop dat ze geen verkeerde stap nam. Nu maakte het haar echter helemaal niet meer uit. Ze had niemand bij zich en hoewel ze Cuddles op kon roepen, had ze het gevoel dat het haar toch niet zou lukken. Angst was wat haar tegenhield, maar waar ze precies bang voor was, kon ze niet zeggen. Het was er gewoon. Met een ietwat droevige blik keek ze naar de teddybeer in haar handen. Hij was het laatste wat ze nog had. Ouders had ze niet. Nooit gehad. Vrienden ook niet. De enige die ze had gehad tot nu toe waren Lily, Aaron en Cuddles. Maar nu waren Lily en Aaron er niet om haar gezelschap te houden en ze wist niet hoe lang haar gigantische knuffelbeer het uit ging houden. Misschien was het een goed idee om gewoon een weg naar buiten zien te vinden. Ja, dat moest haar doel zijn. Hier op eigen houtje wegkomen. Als dat haar lukte, dan kon ze alles aan.

Cathy’s aandacht werd getrokken door het geluid van voeten die over de grond schuifelden. Eerst was het nog heel zacht en klonk het redelijk ver weg, maar het kwam al snel dichterbij. Angst welde meteen weer in haar op. Wat was dat? Kwam er iemand haar kant op? Kwam iets haar kant op? Haast te bang om op te kijken, liet ze haar groene ogen met veel tegenzin omhoog gaan. Haar blik gleed nu weg van Cuddles en viel op een figuur die een tiental meter van haar was verwijderd. Het kwam haar kant op en hoewel het menselijk leek, klopte iets niet aan het plaatje. Het liep niet alleen ontzettend vreemd, maar had z’n ledematen ook nog eens op niet natuurlijke posities gebogen staan. Cathy hoefde geen twee keer na te denken of volwassen te zijn om te weten dat dit niet veel goeds betekende. Ze wilde zich langzaam omdraaien en die kant weer teruglopen, maar ondervond dat ook aan die kant iets onnatuurlijks was verschenen. Net zo’n vreemd uitziende mens. Waar kwamen ze opeens vandaan? Leefden ze soms op dit terrein…? Maar… Niets leefde hier toch? Cathy nam snel een alternatief besluit: Zich verstoppen achter een grafsteen. De meesten waren toch groot genoeg om haar achter te laten schuilen. Ze zakte door haar knieën en ging tegen het koude gesteente aanzitten, haar rug recht en haar gehoor scherp. Ze kon nu niet zien waar de wezens heen liepen, maar ze kon ze wel horen. In haar onderbewustzijn kneep ze de teddybeer stevig in zijn lijfje en hield hem dicht tegen haar aan gedrukt. Mocht het misgaan, dan kon ze nog altijd vechten. Een stel rondlopende lijken waren niet opgewassen tegen haar uit de kluiten gewassen knuffel. Toch?

OOC: & Miku Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://escia.actieforum.com
Miku

Miku


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 31-03-14
Leeftijd : 31

Magiër ID
Leeftijd: 57 jaar
Guild: Moon Child
Rang: Guildmaster

Follow Me Down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow Me Down   Follow Me Down Emptydi apr 01, 2014 8:45 pm




I am a real Moon Child

Met stille schreden liep Miku door de Espea Ruïns. De plek had haar altijd geïntrigeerd. Hoewel haar interesse toch vooral bij de biologie lag, had ze zich ook wat in de geschiedenis van deze plek verdiept. Het was ooit een levendige plek geweest, maar alles wat daar nu van over was, waren afgebrokkelde stenen muren en een vreemde, magische kracht.. Miku wist niet of deze kracht afkomstig was het het land, het gebouw, een voorwerp of zelfs een persoon. Dat tweede leek voornamelijk het geval. De magie sidderde door de stenen muren, wanneer ze haar tere hand op de ruwe bakstenen legde kon ze het haast tastbaar voelen. Toch zou het alsnog van een object afkomstig kunnen zijn. Sterke magische voorwerpen gaven altijd magie af en wanneer het voor zeer lange tijd op één plek lag, doortrok alles zich met deze magie. Miku liep verder, waarbij haar witte gewaad ritselde. Een grote, zilverkleurige strik zat om haar middel gebonden om de witte lappen stof bij elkaar te houden. Het gewaad stopte net onder haar enkel en verhulde kleine voeten die in witte schoentjes gestoken waren. Al met al leek Miku erg uit haar plaats in de ruïne en ze zou het mensen haast niet kwalijk nemen als ze haar aan zagen voor een spook, ware het niet had ze ademde en een hartslag had.

Een vreemd gevoel overspoelde haar. Miku hield halt en keek uit het kleine raam waar ze naast stond. Haar amberkleurige ogen vernauwde zich. De begraafplaats.. Er was iets mis. Miku draaide zich om en haastte zich terug door het gebouw. Haar witte gewaad en lange, groene haren dansten achter haar aan, terwijl ze met vlugge passen van de trap daalde. Aangezien ze niet vaak buiten kwam, ze verbleef meestal in haar Guild, had ze niet vaak van deze 'gut feelings', maar wie was zij om ze te negeren? In haar 57 jaar had ze wel geleerd om op zichzelf te vertrouwen. De oude, doch jong ogende, vrouw haastte zich naar buiten en stak het terrein over. Zodra ze Orcus Graveyard betrad, werd ze overspoeld door een koud, doods gevoel. De doden waren wakker.

Nu meer op haar hoede liep Miku over het pad. Het duurde niet lang tot ze de eerste zag. Een levend lijk. Miku wist niet waar ze de magie vandaan haalden, waarschijnlijk waren dit bewakers van de begraafplaats. Misschien hadden ze een magisch amulet dat hun tot leven wekte wanneer dit nodig was. Maar waarom waren ze gewekt? Haar ogen schoten over het terrein en zagen tot haar grote schrik een klein meisje. Haar haren waren rood, haar ogen groot en in haar armen hield ze een teddybeer. Miku voelde zich overspoeld met medelijden, gevolgd door de enorme drang om dit meisje te beschermen. Hoewel ze zelf nooit kinderen zou kunnen krijgen, had ze wel een enorm zwak voor de jonge generatie. Het meisje besloot zich te verstoppen achter een grafsteen die haar volledig aan het zicht onttrok. Het werd tijd om iets te doen.

Haar blik schoot over het terrein. Er was maar weinig water, zelfs weinig planten. Grondwater naar boven halen zou te lang duren. Water uit de lucht zou ook niet voldoende zijn, zeker nu er steeds meer levende doden aan kwamen zetten. Dan zou ze het anders aan moeten pakken. Ze strekte haar vingers uit en voelde de moleculen in het lichaam van de dode. Ze waren dood en verschrompelt, maar het feit dat ze nog bestonden gaf aan dat ze nog water bevatten. Miku haastte zich door het lichaam met haar geest, greep elke watermolecuul die ze vinden kon en trok deze er toen in één beweging uit. De levende dode verschrompelde en verging tot stof. Water, maar net genoeg om haar handpalm mee te vullen, vloog naar Miku toe. Die knikte, dit werkte goed. Snel concentreerde ze zich op de andere twee, richtte zich op hun watermoleculen en trok deze uit hun lichaam. De twee lijken vielen neer als een hoopje stof, eentje nog maar twee meter van de grafsteen verwijderd. Onderhand had Miku genoeg water om een waterhandschoen te vormen.

Gewapend met dit vocht om haar rechterhand, liep ze naar de grafsteen. Haar amberkleurige ogen scanden de omgeving, op zoek naar meer. Bewakers waren zelden alleen. Ze liep met een boogje om de steen heen, zodat het meisje niet al te erg van haar plotselinge verschijning zou schrikken. Daar zat ze, gehurkt, haar rug tegen het koude steen en haar handen om haar teddybeer geklemd. Miku hurkte voorzichtig bij haar neer, waarbij haar witte gewaad uitwaaiende over de grond en haar lange, groene haren langs haar gezicht viel. "Is alles is orde?" vroeg ze, haar toon zowel bezorgd als zorgzaam. Een geluid trok haar aandacht en Miku keek rechts over haar schouder. Er kwam nog een lijk aan geschuifeld. Nog altijd op haar hurken draaide de vrouw zich een beetje bij en strekte haar rechterarm en hand, die nog altijd gehuld was in water. Een seconde gebeurde er niks, waarna het lijk als een hoopje stof op de grond viel en er wat water zich bij Miku's handschoen voegde. "We kunnen maar beter gaan," sprak ze vriendelijk, terwijl ze opstond en haar linkerhand uitstak naar het meisje. Wat dit jonge meisje hier helemaal alleen deed, daar kwam ze straks wel achter.

OOC;; Miku is badass, yeah!
Let the moon shine bright upon you -  

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
Cathy

Cathy


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 30-04-13

Magiër ID
Leeftijd: 6 years~
Guild: -
Rang: Rang E

Follow Me Down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow Me Down   Follow Me Down Emptyza apr 05, 2014 6:17 am

Cathy wist niet wat ze moest doen. Hoe langer ze achter de grafsteen zat, hoe meer paniek er in haar opwelde. Ze moest terugvechten, dat wist ze, want anders was ze er geweest. Maar hoe moest ze dat doen als ze niet zeker wist of ze Cuddles nu wel op kon roepen? Ze was te bang om zich te bewegen, laat staan om haar magie te proberen te gebruiken. Vooral als het mis ging. Wat als het misging? Dan was ze nog verder van huis. Het was het geluid die de levende doden maakten dat haar bezighield. Zolang dat gekreun door haar gehoorgang dreunde, kon ze zich niet genoeg concentreren om ook maar een poging met haar magie te wagen. Ze hield haar teddybeer steeds steviger tegen zich aan, wachtend tot het moment dat de lijken bij haar waren. Die kwam alleen niet. Cathy keek verbaasd op, zich afvragend waar ze nou eigenlijk bleven. Toen pas merkte ze dat het gekreun ook was opgehouden en was ze dapper genoeg om langs de grafsteen af te kijken. Ze waren er niet meer. Lichtjes verward ging het meisje weer terugzitten in haar vorige positie. Konden ze teleporteren? Oh nee. Dat maakte het alleen maar erger. Gelukkig voor haar was dit niet het geval. Nee, iemand had haar uit de brand geholpen. Dat werd haar duidelijk toen er een jonge vrouw in haar zichtveld verscheen, haar hand gehuld in water. Cathy wist niet waar dat opeens vandaan kwam, maar het deed haar denken aan haar eigen magie en stelde haar daarom ook gerust.

De jonge vrouw hurkte bij haar neer. Ze was nog altijd licht verward door de situatie, maar besloot om dit moment te nemen door de vreemdelinge in zich op te nemen. Ze zag er vredelievend uit. Vriendelijk genoeg om te kunnen vertrouwen. En aangezien Cathy nog een jong meisje was die amper ervaring had met bedriegende schijn, voelde ze zich meteen op haar gemak in de buurt van haar redder in nood. “Is alles in orde?” kwam toen de vraag. Als vertrouwen niet al aanwezig was geweest, dan kwam het nu wel opzetten door de toon waar het in gevraagd was. Lichtelijk afwezig knikte het meisje. Haar spieren spanden zich echter weer aan toen ze weer een gedaante op hen af zag komen wankelen. De vrouw liet er verder geen zand over groeien en gebruikte haar magie om de ‘indringer’ uit de weg te ruimen. Cathy keek vol verwondering hoe de levende dood tot stof verging en er water bij de vrouw haar handschoen voegde. Haar ogen begonnen lichtelijk te stralen. Wat cool! Zou zij dat ook kunnen, maar dan met vuur? Ze richtte haar rechterhand lichtjes omhoog en probeerde het, maar er gebeurde tot haar teleurstelling niets. Hmpf. Het was de groenharige die haar aandacht weer trok door te vermelden dat ze moesten gaan en haar een helpende hand toestak. Cathy nam deze aan, kwam zelf recht en volgde de vrouw naar een veiligere plek.

De weg daarheen was ze stil gebleven; uit angst dat ze aandacht zou trekken die ze niet wilde. Pas toen ze veilig leken te zijn, draaide ze zich naar haar metgezel toe en sprong meteen op diens benen af om te kunnen omhelzen. “Dat was zo cool! Dankjewel!” bracht ze enthousiast uit terwijl ze dit probeerde te doen. “Was dat je magie? Hoe werkt het?! Kun je me dat ook leren!” vervolgde ze. Elk woord dat ze uitsprak kreeg steeds meer energie eraan toegevoegd. Cathy zette een stap naar achter zodat ze de vrouw aan kon kijken en grijnsde met ontblootte tanden. “Ik ben Cathy,” stelde ze zichzelf voor. “Hoe heet jij?”

OOC: Ik weet niet of ik een beetje gegodmode heb? Als dat zo is en je vindt het erg, dan verander ik het wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://escia.actieforum.com
Miku

Miku


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 31-03-14
Leeftijd : 31

Magiër ID
Leeftijd: 57 jaar
Guild: Moon Child
Rang: Guildmaster

Follow Me Down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow Me Down   Follow Me Down Emptyma apr 07, 2014 9:43 pm




I am a real Moon Child

Het meisje knikte enkel toen Miku vroeg of alles in orde was. Het meisje verstijfde, waarop Miku nog een levende dode achter zich opmerkte. Ze 'doodde' hem op dezelfde manier als de rest en toen ze omkeek zag ze het verwonderde gezicht van het jonge meisje. Miku glimlachte, stond op en stak haar linkerhand uit. Het jonge meisje nam haar hand aan en kwam overeind. Gezamenlijk liepen ze over het kerkhof, waarbij Miku haar omgeving scherp in de gaten hield. Iets klopte er niet. De doden waren tot leven gekomen om hun kerkhof te beschermen. Maar dit meisje was geen bedreiging voor hun. Wat had hun magie geactiveerd? Miku was zo in gedachten verzonken dat ze zich een ongeluk schrok toen het meisje zich opeens op haar benen wierp. Miku knipperde verbaasd met haar ogen en keek naar beneden. Het meisje had haar armen om haar benen geslagen, terwijl ze riep: “Dat was zo cool! Dankjewel!” Miku glimlachte breed en reikte met haar hand naar beneden om het meisje over haar roze haren te strijken.

“Was dat je magie? Hoe werkt het?! Kun je me dat ook leren!” ratelde het meisje verder, waarna ze een stap naar achteren zette om haar aan te kunnen kijken. "Graag gedaan lieverd," sprak Miku toen het meisje even adem moest halen. "Dat was inderdaad mijn magie. Ik kan watercellen bestuderen," vervolgde ze, terwijl ze haar rechterhand toonde. Ze liet de waterhandschoen bevriezen, weer vloeibaar worden, om haar hand heen cirkelen en uiteindelijk werd het weer een handschoen. "Mijn naam is Miku, Guildmaster van de Moon Child Guild. Ik weet niet of jij het kan leren. Bezit je al magie?" vroeg ze vriendelijk aan het meisje. Het was meer een retorische vraag, ze had de magische krachten van het meisje al gevoeld. Het brandde duidelijk in haar hart, maar Miku liet het liever aan het meisje over om te vertellen of ze het al wel of niet kon.

Een brul verscheurde de stilte op het kerkhof. Miku keek met een ruk op, de grond trilde onder haar voeten. Een enorme gestalte kwam naar hun toe gelopen. Het was niet menselijk. Het monster leek gemaakt van gehard klei, ongeveer 3 meter hoog met enorm brede schouder en knotsen van armen. Zijn benen waren nogal kort en zijn hoofd leek te klein voor zijn lichaam. "Een Golem," sprak Miku, terwijl ze fronste. Een Golem kon niet gemaakt of gewekt worden met een magisch voorwerp, zoals de levende doden van net. Dit betekende dat er een magiër in de buurt was. Dit had ze nog niet gedacht of drie mannen verschenen vanachter de Golem. Ze stonden op zo'n 10 meter afstand toen de mannen hun opmerkten. Miku zag dat ze grote plunje zakken bij zich droegen. Twee mannen droegen wapens, de derde was ongewapend, maar Miku voelde zijn magische energie. Hij moest de Golem hebben opgeroepen. "Grafrovers," sprak Miku walgend, "Daarom waren de doden wakker."

De mannen hadden hun onderhand opgemerkt en de magiër deed een stap naar voren. "Wel wel, een vrouw en een kind. Wat moeten jullie hier?" Miku trok haar gezicht wat in de plooi. "Jullie hebben de doden gewekt. Breng die spullen nu terug, voordat er ergere dingen gebeuren." De stem van de vrouw was dwingend en vol gezag, iets wat totaal niet paste bij haar lieflijke uiterlijk. De man keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan. "Ik dacht het niet. Golem, ga!" Hij zwaaide met zijn arm, waarop de Golem brulde en naar voren denderde. "Cathy, pas op," waarschuwde Miku, waarop ze voor het meisje schoof. Ze stak haar rechterhand uit en concentreerde zich op de benen van de Golem. Terwijl hij rende werd de klei droger en droger. Na enkele passen brokkelden zijn benen af en viel hij voorover. De Golem brulde en begon zich voort te trekken met zijn armen. Miku bracht haar rechterarm omhoog en liet haar hand van rechtsboven naar linksonder een lijn beschrijven. Het water dat om haar hand had gezeten liet los en volgde haar beweging, waarop het water een diepe snee op het gezicht van de Golem achterliet. Miku liet het water en boog beschrijven en richtte nu op de nek van het wezen. Het water doorsneed het klei, de kop liet los en het hele wezen verging tot stof.

Haar amberkleurige ogen richtten zich nu rechtstreeks op de drie mannen. "Ik zeg het jullie nog een keer. Leg die spullen terug."


OOC: Spanning en sensatie :3
Let the moon shine bright upon you -  

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
Cathy

Cathy


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 30-04-13

Magiër ID
Leeftijd: 6 years~
Guild: -
Rang: Rang E

Follow Me Down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow Me Down   Follow Me Down Emptyvr apr 18, 2014 10:33 am

De vrouw deed iets wat Cathy niet gewend was van volwassenen; ze wachtte tot het kleine meisje was uitgepraat. Normaal gesproken werd ze onderbroken en hoewel ze niet echt besefte wat de jong uitziende vrouw deed, waardeerde ze het natuurlijk wel. De vreemdelinge, die zich niet veel later als Miku voorstelde, vertelde haar dat het inderdaad haar magie was en gaf toen een kleine show weg. Vervolgens gaf ze weg dat ze de Guild Master van de Moon Child Guild was. Cathy bekeek haar vol bewondering – haar ogen groot van verbazing en haar mond lichtjes open gezakt. Ze had nooit verwacht dat Miku een Guild Master was, vanwege het feit dat haar fantasie zulke personen groot en stoer neerzette en de groenharige vrouw absoluut niet aan dat beeld voldeed. Desondanks accepteerde ze de vrouw als Guild Master – want zij had haar immers van een stel ondode gered. Het was de vraag of ze al magie bezat, die haar uit haar trans haalde. Enthousiast knikte ze haar hoofd, gepaard met een net zo enthousiaste “uhhuh!” Net toen ze wilde vertellen over haar magie, weerklonk er een luide brul over het kerkhof. Cathy schrok hiervan, hoewel ze dat probeerde te maskeren, maar dat mislukte grandioos toen een gigantisch monster in beeld kwam. Nou ja, gigantisch. Voor het kleine meisje was hij in ieder geval gigantisch. “Een Golem,” deelde Miku mee, waardoor Cathy even haar angst vergat en vragend naar de groenharige vrouw keek. Het had een naam? Voor haar was het enkel een ‘monster’ en meer niet, maar blijkbaar werd het met iets anders aangeduid. Wat het kleine meisje echter nog meer aanvoelde, was dat haar metgezel absoluut geen angst liet zien. Was zij niet bang? Of had ze zoveel vertrouwen in haar magie?

Het was die realisatie die ervoor zorgde dat Cathy zich ook anders op ging stellen. Bang was ze nog wel, maar ze besloot er geen aandacht aan te besteden, in plaats van het te verbergen. Zij kon ook magie gebruiken. Cuddles zou haar wel beschermen, wat er ook gebeurde. Bovendien was ze nu niet meer alleen. Ze had Miku en die was ook ontzettend sterk. Net als Lily en die had ook bijna nooit verloren. De enige keer dat ze haar oudere zus had zien verliezen was die keer dat ze elkaar kwijt raakten, maar Cathy weigerde dat echter als verlies te aanschouwen. “Grafrovers,” hoorde ze de groenharige zeggen. “Daarom waren de doden wakker.” Het meisje keek op en zag tot haar verbazing drie mensen bij de Golem staan. Twee van hen hadden wapens bij zich, maar de derde niet. Verbaasd hief ze een wenkbrauw op, zich afvragend waarom hij geen wapen bij zich had. Gebruikte hij er geen met zijn vechtstijl? Of was hij een magiër? Ondanks haar vastberadenheid daarnet, voelde Cathy toch de angst opnieuw in haar opwellen toen één van de mannen begon te spreken. Het was de spottende toon die ze hoorde toen hij het woord kind uitsprak die ervoor zorgde dat haar vastberadenheid het won van haar angst. Hij keek op haar neer. Als ze ergens een hekel aan had, dan was het dat wel. Met gebalde vuisten staarde ze kwaad naar de drie mannen, voornamelijk de magiër, maar deed een stap achteruit toen Miku haar waarschuwde. Het monster kwam al snel hun kant op en de vrouw ging beschermend voor haar staan.

Cathy bevond zich in een dilemma. Wat Miku nu voor haar deed, was precies hetzelfde wat Lily altijd voor haar had gedaan. Haar beschermen. Het gaf haar een gevoel van veiligheid, maar ergens wilde ze dit niet. Niet meer. Misschien kwam het omdat de man haar net bespotte of misschien omdat ze dit gevoel al langer had gehad en daar pas achterkwam toen ze er alleen voor stond. Cathy wilde niet meer hopeloos toekijken. Ze wilde meehelpen. Meevechten. Ze was geen weerloos, klein meisje! Ze kon magie gebruiken! Welk kind van haar leeftijd kon dat nou vol trots zeggen? Tegen de tijd dat Cathy een besluit had genomen, was de Golem al uitgeschakeld. Dit weerhield het kleine meisje er echter niet van om haar teddybeer om hulp te vragen en hem proberen op te roepen, want ondanks dat het grootste gevaar nu geweken was, waren er nog altijd de wapenmeesters aanwezig. De mannen leken van hun stuk gebracht door Miku’s vaardigheden, maar dat was schijnbaar niet genoeg om ze laten te gehoorzamen. Cathy besloot er een schepje bovenop te doen, probeerde haar levensvuur naar Cuddles te begeleiden en gooide de teddybeer van zich af toen ze voelde dat hij begon te groeien. Al snel verscheen er een gigantische beer naast Miku, die gevaarlijk gromde en alles behalve vrolijk uit zijn ogen keek. Zijn blik kruisten al snel de drie mannen die durfden zijn meester aan te vallen. “Yaaaay!” riep het meisje vrolijk toen het haar gelukt was hem tot leven te wekken. Zoals altijd klapte ze in haar handen en was ze blij om haar beste vriend weer te zien bewegen – op eigen houtje. Ze huppelde naar hem toe en ging naast hem staan. “Cuddles,” adresseerde ze hem, waarop hij enkel reageerde met een zenuwtrekje van zijn oor. “Die mannen zijn gemeen. Kun je helpen ze een lesje te leren?” Haar toon was inmiddels niet meer dat van een schattig, klein meisje die vrolijk was een oude vriend weer terug te zien. Nee, het had nu een donkerdere kant. Een kleine grijns speelde nu rond haar lippen, waarbij haar tanden waren ontbloot. Mochten de vreemdelingen tegen willen stribbelen, dan kon dit nog best leuk worden.

OOC: IK heb het beperkt gehouden want ik wist niet wat je van plan was :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://escia.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Follow Me Down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow Me Down   Follow Me Down Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Follow Me Down
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escia :: Dalorar :: Orcus Graveyard-
Ga naar: