Magiër ID Leeftijd: 24 Jaar Guild: Ain't nobody got time foh that. Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo sep 04, 2013 7:47 am
*kijkt naar klok* ... *kijkt naar leeftijdsverschil* Hmn, misschien maakt drie jaar toch meer uit dan ik dacht XD Maar ik heb ook gewoon slaapproblemen - so nvm me ~
En ik kan niet wachtten totdat Elena af is, want ik ben ook al dagen in een post mood. I may not let it go to waste D:
Mirdia
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 14-08-13 Leeftijd : 25 Woonplaats : In a place that nobody knows
Magiër ID Leeftijd: 16 Zomers Guild: \\ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo sep 04, 2013 8:27 am
Ik ben klaar. Yeey. En mijn Mirdia zit vast in een kooi xD Ahh, ik ben benieuwt wie er op gaat reageren en hoe c:
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo sep 04, 2013 10:15 am
I wás in a posty mood. Maar m'n medestudenten hebben m'n dag gekilld. xD Waarom kunnen ze niet ook gewoon een bijdrage doen aan wat ook hun project is?
brr, naaj dan hier morgen maar een postje..
Cathy
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 30-04-13
Magiër ID Leeftijd: 6 years~ Guild: - Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do sep 05, 2013 5:51 am
Ik had vandaag best zin in school, maar mijn hoofd wilde vanmorgen niet :T @ Owen; Ugh, zulke mensen zitten weleens in je klas ja. Helaas xD
Alejandro
Aantal berichten : 49 Registratiedatum : 25-08-13
Onderwerp: Re: Het Lultopic do sep 05, 2013 10:24 am
Ik zal aankomend weekend waarschijnlijk erg afwezig zijn en dan in de trant van: ik kan niet tot heel misschien posten. Familie weekend en zo - wat inhoudt dat ik van alles en iedereen op mijn kop krijg als ik ook maar naar mijn laptop kijk. Hell, als ik er al aan denk krijg ik een tik tegen mijn achterhoofd. So yea, just so you guys know.
Cryler
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 13-08-13
Magiër ID Leeftijd: 20 years Guild: The Guardians Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do sep 05, 2013 6:17 pm
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr sep 06, 2013 4:31 am
FFFF, hbo is niet leuk :< De lessen zijn leuk, maar mijn gebrek aan vrije post-tijd niet D: En als ik dan vrije tijd heb, geen inspiratie. Verdooooorie DX
Onderwerp: Re: Het Lultopic zo sep 08, 2013 2:53 am
NOOOOR, JUUUUUD;; Nog een specifiek plekje voor het verzamelen van poep? c:
Mirdia
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 14-08-13 Leeftijd : 25 Woonplaats : In a place that nobody knows
Onderwerp: Re: Het Lultopic zo sep 08, 2013 4:59 am
Ik zit vol met inpsi :c maar het kan nu niet bevrijd worden omdat ik niks te posten heb
Alejandro
Onderwerp: Re: Het Lultopic zo sep 08, 2013 5:25 am
Ik denk dat ik Elena maar even snel ga afmaken nu alle familie weg is en alles rustig is en zo =w= En dan als ze vandaag nog geaccepteerd wordt plaats ik nog wel een postje met haar, hoho.
@ Ruuz; Een plek waar je cyclops' hebt en privacy. Als je snapt wat ik bedoel *wink wink*
Onderwerp: Re: Het Lultopic zo sep 08, 2013 9:59 am
*aait Ruuz* Goed zo, ben trots op je <3 Nu is enkel en alleen de vraag: wie gaat eerst, Judith of ik D: ? Ga Al sowieso een flashback van stupidity geven waardoor hij gaat facepalmen. Dat staat vast.
-- ELENA IS DE EERSTE MET EEN GRIJZE NAAM. Whoooh ~
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma sep 09, 2013 3:14 am
I HAVE A LOT OF STUFF TO DO. Dus als Noorsels eerst wil posten mag dat van mij. 'Cos Latijn.
Alejandro
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma sep 09, 2013 3:25 am
My body failed me. Ik zat er afgelopen vrijdag doorheen en wilde gewoon rust, maar dat kreeg ik niet door familie weekend en toen werd ik zaterdag verkouden en het werd alleen maar erger en vandaag was de laatste druppel en is mijn lichaam dus van: nop. Dus ik weet niet wanneer ik de puf kan vinden, want zodra ik mijn laptop aanraak denk mijn moeder dat het weer gaat en zo. Terwijl dat niet zo is. Dus meh.
Mirdia
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma sep 09, 2013 4:56 am
*stuitert in het rond* Ik ben hyper, melig, actief en heb inspiratie overload. *rent wat rondjes om d'r laptop* Dit is niet goed xD
Cathy
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma sep 09, 2013 6:56 am
@ Mirdia; Je mag wat aan mij geven? (a) Ik ben eigenlijk ook best moe en inspiratie is sowieso ver te zoeken at the moment xD
@ Noor; Beterschap!
Mirdia
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma sep 09, 2013 7:04 am
//Cathy *geeft een hand vol energie en inspiratie* Astu ^^
Onderwerp: Re: Het Lultopic di sep 10, 2013 1:00 am
Ik heb way te veel Kunst Algemeen opdrachten gemaakt... En gezien ik erop plan om morgen weer naar school te gaan ga ik nu gewoon achter mijn laptop zitten. Durr.
Cathy
Onderwerp: Re: Het Lultopic di sep 10, 2013 1:29 am
@ Mirdia; Thank you~
@ Elena; Opdrachten maken als je ziek thuis bent? Ik maak ze nog niet eens op school xD /shot Und yay, Tibbuuurs~! <3
Alejandro
Onderwerp: Re: Het Lultopic di sep 10, 2013 1:33 am
Ik heb fcking studiewijzers. En als ik die niet af heb deze periode mag ik mijn examens niet maken ¬¬ Kinderachtig gedoe. Moet super veel boeken lezen, ook nog eens die opdrachten en dan willen ze ook nog eens dat ik goed leer? Please kill yourself <3 Seriously, ik haat school nu zo erg dat dat echt de enige reden is dat ik wil slagen XD
Cathy
Onderwerp: Re: Het Lultopic di sep 10, 2013 2:16 am
Is jouw school serieus zo streng? Examens zijn examens, of je je opdrachten nu hebt gemaakt of niet. Ik wist niet dat ze zoiets mochten/konden doen