Magiër ID Leeftijd: 14 years Guild: × Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic di jan 28, 2014 5:53 am
Ace schreef:
@Lilith - Thank uuuu
@Terezi - Hoezo dat??
omdat ik eerst een ander uiterlijk en idee voor haar had, maar dat kon niet samen met de regels van het forum (waar ik iets te laat achter kwam) en nu moet ik het opnieuw maken D:
Ace
Aantal berichten : 79 Registratiedatum : 15-08-13
Magiër ID Leeftijd: 15 Guild: Sick and tired of being nice all the time. I made my choice Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic di jan 28, 2014 5:56 am
Ahw D; Veel succcess
Mirdia
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 14-08-13 Leeftijd : 25 Woonplaats : In a place that nobody knows
Magiër ID Leeftijd: 16 Zomers Guild: \\ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic di jan 28, 2014 6:26 am
Ik wil posten maar zit midden in mijn so week :c Ik zal in het weekend waarschijnlijk posten~
Lilith
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 25-01-14 Leeftijd : 31 Woonplaats : Le North
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 30, 2014 12:58 am
School gaat voor! Ben bezig met een post voor Lilith, maar vind het wel lastig. Moet ik de missie gewoon in één keer afmaken? Of moet je er een open topic van maken? Want anders word het gewoon een enorme post waar niemand op kan reageren xD
Cathy
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 30-04-13
Magiër ID Leeftijd: 6 years~ Guild: - Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 30, 2014 7:57 am
De missie is enkel voor de mensen die zich ervoor hebben aangemeld en aangezien jij de enige bent die de missie heeft geaccepteerd, zal Lilith het in haar eentje moeten uitvoeren. Wat ik wel voor je kan doen is het stof van Lily afblazen en samen de missie doen? c:
Risper
Aantal berichten : 76 Registratiedatum : 23-12-13 Woonplaats : Long, long ago in a galaxy far, far away...
Magiër ID Leeftijd: 17 years old Guild: Would anyone accept a failure like me? Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 30, 2014 10:00 am
Oh, en... Is het zo dat je zelf missies kunt bedenken als je karakter die nodig heeft en er niet bij staat? En... Mag dat ook gewoon zonder dat je karakter 'm gaat doen? Oeh! Nog een random vraag: kan je karakter zelf ook een missie aanbieden? Dat waren m'n vragen, nu iets chaterigs... Is chaterigs een woord? Ik kijk wel even... Oke, het is geen woord, maar... Vanaf nu wel. Poef, een nieuw woord is geboren. Geboren? Wie waren de ouders... Ah, never mind! Dus... Sneeuwt het bij iemand? Het kan geen winter zijn zonder sneeuw! Vind ik. Nu is het dus nog herfst. Of de ijstijd zonder ijs. Of allebij... Bij mij sneeuwt het niet T_T Gemene wolken... Ik hoef geen regen! Sneeuw! Dat is wat ik weeuw! (Geen woord, maar het rijmt wel... Als je het niet begrijpt: het betekent 'wil')
Lilith
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 25-01-14 Leeftijd : 31 Woonplaats : Le North
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 30, 2014 12:41 pm
@Rolo: Lilith is nogal een einzelgänger, dus het is wel logischer dat ze de missie alleen doet :P Maar wil best een ander topic samen doen! Zit nu wel even vast met mijn missie post though xD
@Risper: De sneeuw is hier net weer weg :p Het is nog steeds wel koud though.
Cathy
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 30, 2014 11:56 pm
@ Car; Ah, Lily stiekem ook. Zal vast een geweldige meet worden tussen die twee xD
@ Risper; Natuurlijk mag dat! Je bent vrij erin om zelf ook missies te bedenken, maar die moeten dan wel eerst gecheckt worden door een admin/moderator om de rang van de missie te kunnen bepalen. Dus als je een ideetje heb, ontvang ik graag een pm met een missie van je c: Oh, en het is niet zo dat, omdat je de missie zelf bedacht hebt, je hem dan niet mag doen met je personage. Dan zou de crew ook geen missies mogen uitvoeren xD
Lilith
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 31, 2014 12:57 am
Mijn post gaat zoooo langzaam D: Ze heeft de Snuggelwuggel onderhand wel gevonden, eindelijk. Maar nu zit ik een beetje vast xD
Misschien moet ik ook maar wat missies gaan bedenken! Want ben van plan om veel missies met Lilith te gaan doen =D
Mirdia
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 14-08-13 Leeftijd : 25 Woonplaats : In a place that nobody knows
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 31, 2014 3:58 am
Mir moet echt evil worden en dat ga ik misschien een evil magiër groep maken. Eerst moet Mirdia wat gekker worden... misschien als ze probeert in een ander dier te veranderen en er iets mis gaat? Hmmm...
Risper
Aantal berichten : 76 Registratiedatum : 23-12-13 Woonplaats : Long, long ago in a galaxy far, far away...
Magiër ID Leeftijd: 17 years old Guild: Would anyone accept a failure like me? Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 31, 2014 12:05 pm
@Lilith Voor jou is het winter geweest, maar hier is het nog steeds herfst! >:L *Staart naar de wolken* Gromzels... Ga eens even sneeuwen... @Cathy Gelukkig xD Er is een missie die Risper moet falen namelijk, maar die missie staart er nog niet bij. Eerst moet Risper wel een rang of twee omhoog, though... Oeh, ik bedenk me net dat een ontmoeting tussen Cathy en Rispy gewelig zou zijn xD Risper zou iets zeggen als "Ik ben gewoon geweldig!" en daarna iets doen waaruit blijkt dat hij dat totaal niet doen :P Maar goed, eerst moet ik maar even de topicjes die ik al heb doen... Random stuff: Ik gooide een muntje op en hij balanceerde wel EEN HELE SECONDE op de zijkant! 0.0 Hoe deed ik dat?!
Cathy
Onderwerp: Re: Het Lultopic za feb 01, 2014 2:26 am
Haha, dat klinkt inderdaad geweldig. Cathy zal alsnog naar hem opkijken hoor, hoewel ze hem misschien op dat moment toch eerst even uitlacht :')
Lilith
Onderwerp: Re: Het Lultopic zo feb 02, 2014 10:01 pm
I'm sorry D: Had echt inspi voor Lilith, maar nu zit ik weer vast T___T
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma feb 03, 2014 4:01 am
@Cathy Weet je dat heel zeker? Ik weet niet of je het hebt gelezen, maar Risper probeerde een man te vermoorden met een zwaard, maar... In plaats daarvan vermoordde het zwaard hem bijna op een hele falende manier... @Lilith Music is the answer to everything! Serieus, muziek is zo ongeveer mijn bron van inspiratie geworden... Als het nog niet lukt, dwing jezelf dan gewoon door te typen. Je kunt het altijd nog verwijderen als het erg slecht is <( ^ - ^ )> Random stuff: Oh, ik snap het al... Er zit hier een gleuf waar het muntje in kwam.
Cathy
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma feb 03, 2014 9:40 am
@ Car; Naww, no worries. Je komt er wel. Don't rush it
@ Risper; Haha, Cathy is pas zes jaar hè? Kleine kinderen kijken al naar je op, alleen omdat je groter bent dan hen
Ace
Magiër ID Leeftijd: 15 Guild: Sick and tired of being nice all the time. I made my choice Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr feb 14, 2014 9:23 pm
Noooh, het word hier zo stil D;
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic za feb 15, 2014 4:37 am
*Schrikt wakker* Wah! *Gaat meteen een antwoord op het topicje schrijven*
Ace
Onderwerp: Re: Het Lultopic za feb 15, 2014 6:17 am
Ehehe, successs
*Moedigt aan met pompons*
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic za feb 15, 2014 9:53 am
@Ace xD Je wilt niet weten hoe vaag dit eruit ziet in mijn hoofd... Ace met zijn gewoonlijke "unamused face" met pompons... En ik ben klaaar <( ^ - ^ )> @Cathy Da's waar... Maar afentoe gedraagt Risper zich ook als een zes jarige xP
Ace
Onderwerp: Re: Het Lultopic za feb 15, 2014 11:05 am
Risper schreef:
@Ace xD Je wilt niet weten hoe vaag dit eruit ziet in mijn hoofd... Ace met zijn gewoonlijke "unamused face" met pompons... En ik ben klaaar <( ^ - ^ )> @Cathy Da's waar... Maar afentoe gedraagt Risper zich ook als een zes jarige xP
Hahaha xD Had dus precies hetzelfde xD
Mirdia
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo feb 19, 2014 8:31 am
Waarom valt het stil D: Ik moet actief blijven.
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo feb 19, 2014 10:13 am
Hm... Ik denk dat ik nog een topicja aan kan... Owja! Ik moest nog een topic voor de missie maken! Ga ik morgen wel doen... @Iedereen WORD ACTIEF T_T
Alejandro
Aantal berichten : 49 Registratiedatum : 25-08-13
Magiër ID Leeftijd: 24 Jaar Guild: Ain't nobody got time foh that. Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do feb 20, 2014 8:31 am
Sodeju. Ik typ dit voor de tweede keer over zonder filosofisch over te komen, want ik ben een kind dat teveel nadenkt. Dus zeg ik nu gewoon: hallo. Het is trouwens niet zo dat ik enkel verdween op dit forum, ik verdween overal omdat ik een break nodig had. En ik weet niet eens of ik wel officieel 'terug' ben, ik weet niet of mensen daar op staan te wachten - laat staan of ik het wel weer aankan. Dat ter zijde: het doet me deugt om te zien dat hier nog mensen rondlopen! Heb ik toestemming om mezelf er tussen te mengen ^^ ?
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic do feb 20, 2014 9:24 am
@Alejandro Graag! <( ^ - ^ )> Oeh, filosofisch... Ik denk ook teveel na. Nou weet ik wel dat we niet hetzelfde zijn... Lijkt me eng, iemand die precies hetzelfde is. Hoewel... "Wie ben jij!" "Wie ben jij!" op precies hetzelfde moment... "Nee, wie ben jij!" Alweer synchroon. Da's wel grappig. Een heel gesprek door precies hetzelfde te zeggen. En je zit nooit meer zonder danspartner! Eh, waarom begon ik hier ookalweer over? Maakt niet uit... Je hebt toestemming gekregen (niet dat je dat nodig had) om je tussen de nieuwelingen te mengen.
Ausna
Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 15-01-14 Woonplaats : Ummm, wich one to choose? I have two
Magiër ID Leeftijd: 14 Guild: Nah, too much promises that will be broken ~ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic zo feb 23, 2014 9:52 pm
PEEEEEPPPSSSSSS! BECOME ACTIVE!
Ik zou weer eens moeten antwoorden op mn topics en de kk van Ereza afmaken >.<
EDIT; I laughed so hard at this; http://www.fullgifs.com/25-best-anime-gifs-ever/anime-anime-girl-blond-blue-brown-gif/