Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 15-01-14 Woonplaats : Ummm, wich one to choose? I have two
Magiër ID Leeftijd: 14 Guild: Nah, too much promises that will be broken ~ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 5:19 am
Wacht even je hebt het over Warrior Cats he? Die heb ik er net opgezet!
Terezi
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 06-10-13
Magiër ID Leeftijd: 14 years Guild: × Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 5:20 am
Sorrysorrysorry dat ik ineens spoorloos verdwenen was uit Escia ^^"
Trying to get back active (nu nog hopen dat het gaat lukken >:])
Aaron
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 29-07-13 Leeftijd : 29
Magiër ID Leeftijd: 18 Guild: Convince me. Rang: Elite
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 5:28 am
Ik moet denk ik even Aaron's karakterkaart doorlezen, ik ben half vergeten wat zijn geschiedenis en persoonlijkheid ook alweer precies was. Pffft.
Terezi
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 06-10-13
Magiër ID Leeftijd: 14 years Guild: × Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 5:39 am
Ik kan niet stoppen met het staren naar mijn eigen OS xD
Risper
Aantal berichten : 76 Registratiedatum : 23-12-13 Woonplaats : Long, long ago in a galaxy far, far away...
Magiër ID Leeftijd: 17 years old Guild: Would anyone accept a failure like me? Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 6:21 am
Yay, dit forum was dus NIET dood Ben ik blij dat ik er koppig in ben gebleven... (het was nog aan het slapen toen ik joinde)
Laatst aangepast door Risper op do jan 16, 2014 9:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
Jared
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 02-08-13
Magiër ID Leeftijd: 26 jaar Guild: ΞXTRΞMiS Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 9:15 am
Halloooo \0/
Uhm. Ik weet niet zeker of ik verder wil met Jared. Hij blijkt toch een iets vervelender karakter te zijn voor mij dan ik eerst dacht. Aan de andere kant vind ik het idee van mijn Guild nog steeds wel leuk en wil ik die eigenlijk niet opgeven. ... Laat ik me eerst nog maar een dagje druk maken om school voor ik knopen ga doorhakken.
Ausna
Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 15-01-14 Woonplaats : Ummm, wich one to choose? I have two
Magiër ID Leeftijd: 14 Guild: Nah, too much promises that will be broken ~ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 10:56 am
Kan iemand misschien hier een ava van maken?
https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/2eahtgy.jpg
Jared
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 02-08-13
Magiër ID Leeftijd: 26 jaar Guild: ΞXTRΞMiS Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 11:06 am
Spoiler:
Alstu :3 4 varianten. Als ik jou was zou ik de versies die je het leukste vind opslaan, want het kan zijn dat ik het later van mijn photobucket af verwijder.
Ausna
Onderwerp: Re: Het Lultopic do jan 16, 2014 6:59 pm
Danku :3, gebruik jij ook photobucket? Mijne werkt totaal niet mee
Cathy
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 30-04-13
Magiër ID Leeftijd: 6 years~ Guild: - Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 4:23 am
Gasp. Leven. Ik ben een beetje nieuwsgierig. Hoe zijn jullie hier terecht gekomen?
Ausna
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 4:37 am
Ik heb het gevonden op Kanto Expierence
Cathy
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 30-04-13
Magiër ID Leeftijd: 6 years~ Guild: - Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 4:48 am
Ah, Kanto. Ik had de hoop al bijna opgegeven bij de Kanto-ers xD Niet dat ik zoveel reclame maakte op zoveel verschillende forums. Oeps.
Ausna
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 4:52 am
Nu ik eraan denk, moet ik nog eigenlijk gaan knutselen aan mijneigen maar dan heb ik altijd iets van 'meh, doe ik wel morgen ofzo' ,aar dat is dus bijna altijd zo...
Risper
Aantal berichten : 76 Registratiedatum : 23-12-13 Woonplaats : Long, long ago in a galaxy far, far away...
Magiër ID Leeftijd: 17 years old Guild: Would anyone accept a failure like me? Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 10:24 am
Eh... Even denken... Wacht even!
Ben ik weer... Oh, wacht, jij leest natuurlijk door en weet niet dat ik een kwartier moest zoeken om te vinden waar ik dit heb gevonden... Ik zag 'm staan bij Akashima Academy en vond het interesant... En toen, poef! Ik kwam erbij.
Ausna
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 10:36 am
Aksshime, phiew, volgens mij had ik daar ooit een accje aangemaakt. Ik weet niet meer welke of wat. Maar ooit gedaan! Nu: ultimate verveling, laat ik maar gaan posten
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 10:39 am
Totally love your avatar... :P Er is iets tussen mij en- Eh... Wacht even... Laat me denken... Hoe ik die zin op wilde schrijven was niet goed... Eh... Ah! Hoe ik het ook neerzet, het klinkt vaag... Dus... Lekker weertje he?
Ausna
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 10:41 am
.... Wauw.. Dat leest echt geniaal.
Samen topicje anders doen? jep, ultimate verveling
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 10:46 am
:P 'Course m'lady~ (heb een beetje te veel cola gedronken... daar ga ik sneller van typen... en meer Engels van typen om een of andere reden)
Ausna
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 10:49 am
Ohh, word je daar ook zo vrolijk van? Heb ik ook maardan met Sprite. Ik begin wel, ben in een typbui en mn iPad is een keertje snel
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 10:51 am
Hyper... Hyper... TE HYPER! Wah! Ik moet zo niet gaan typen... Dan ga ik veeeeeeel te veel spelfouten maken... Dat wordt lastig slapen vannacht xD
Ausna
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr jan 17, 2014 11:24 am