Aantal berichten : 76 Registratiedatum : 23-12-13 Woonplaats : Long, long ago in a galaxy far, far away...
Magiër ID Leeftijd: 17 years old Guild: Would anyone accept a failure like me? Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma jan 20, 2014 3:15 am
Helaas, na jaren lesgeven vinden docenten ook manieren om dat op te merken... Ik durf nu niet meer zoiets te proberen :P M'n vriend was laatst ontdekt, en daarna volgden een heleboel anderen... RIP... Maar, ik en een paar anderen hebben onze telefoons nog kunnen redden door er snel op te gaan zitten. Sinds toen stopte ik met stiekem op de telefoon... Je moet 'm een week inleveren als je het toch doet :c
Aussels, (je nieuwe bijnaam) ik doe het al op Word, maar... Ah, ik doe het wel gewoon. Ik ben al bij de 380 woorden.
Ausna
Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 15-01-14 Woonplaats : Ummm, wich one to choose? I have two
Magiër ID Leeftijd: 14 Guild: Nah, too much promises that will be broken ~ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma jan 20, 2014 3:22 am
Ai, dat is vervelend zeg Rissel (jij doet het bij mij, ik doe het bij jou) ik heb ooit gahad in groep 8, mijn telefoon had toen echt een gênante beltoon, en ik werd midden in de klas gebeld. Wat schaamde ik mij toen zeg >.< sinds toen heb ik mn telefoon altijd op stil staan, gewoon voor het geval dát.
Het schiet al op brave jij! *geeft schouderklopje* en we moeten nog ratten meppen, wie maakt topic aan?
Risper
Aantal berichten : 76 Registratiedatum : 23-12-13 Woonplaats : Long, long ago in a galaxy far, far away...
Magiër ID Leeftijd: 17 years old Guild: Would anyone accept a failure like me? Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma jan 20, 2014 3:23 am
Kop of munt?
Ausna
Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 15-01-14 Woonplaats : Ummm, wich one to choose? I have two
Magiër ID Leeftijd: 14 Guild: Nah, too much promises that will be broken ~ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma jan 20, 2014 3:24 am
Heb je een app of zo daarvoor dan, Kop
Mirdia
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 14-08-13 Leeftijd : 25 Woonplaats : In a place that nobody knows
Magiër ID Leeftijd: 16 Zomers Guild: \\ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma jan 20, 2014 9:04 am
//Cathy Ik wil nog best door hoor ^^ ___ Is hier een heel in les gesprek aan de gang xD
Cathy
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 30-04-13
Magiër ID Leeftijd: 6 years~ Guild: - Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma jan 20, 2014 9:10 am
Euhm, Ausna, Ace, ik waardeer het enthousiasme enorm, maar zouden jullie in het vervolg dit soort dingen in de chat/PMs willen bespreken? Wat jullie deden heet namelijk slowchatten en om te voorkomen dat het kletstopic ondergespamd wordt, heb ik de chat ingesteld ^^;
@ Mirdia; Alright, ik zal van de week een post dumpen in ons topicje c:
Ace
Aantal berichten : 79 Registratiedatum : 15-08-13
Magiër ID Leeftijd: 15 Guild: Sick and tired of being nice all the time. I made my choice Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic ma jan 20, 2014 9:17 am
Oh derp,, sorry heurr
Terezi
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 06-10-13
Magiër ID Leeftijd: 14 years Guild: × Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic di jan 21, 2014 1:31 am
hii c:
EDIT: Kent iemand hier het forum Anime Munters?
Mirdia
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 14-08-13 Leeftijd : 25 Woonplaats : In a place that nobody knows
Magiër ID Leeftijd: 16 Zomers Guild: \\ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic di jan 21, 2014 2:45 am
Ik ken het, zit er niet op xD
Terezi
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 06-10-13
Magiër ID Leeftijd: 14 years Guild: × Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo jan 22, 2014 8:53 am
STAAAAAAAMPS
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic za jan 25, 2014 4:41 am
Wat is het stil hier... Zeg, jullie worden toch niet stiekem inactief, toch? *Strenge blik*
Lilith
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 25-01-14 Leeftijd : 31 Woonplaats : Le North
Onderwerp: Re: Het Lultopic za jan 25, 2014 12:32 pm
Okee, het is half 1 en ik ben moe xD Ik maak het morgen af (:
Edit: Sorry voor de slowchat admins D:
Jared
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 02-08-13
Magiër ID Leeftijd: 26 jaar Guild: ΞXTRΞMiS Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic za jan 25, 2014 4:03 pm
... Ik ben niet goed in actief zijn op dit forum. ._. I'm sorry guys, maar ik denk toch dat ik maar gewoon niet meer actief ga proberen te zijn hier, want dat zou best wel een last van mijn schouders af halen. OTL
Ace
Aantal berichten : 79 Registratiedatum : 15-08-13
Magiër ID Leeftijd: 15 Guild: Sick and tired of being nice all the time. I made my choice Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic zo jan 26, 2014 4:33 am
D:
EDIT; eindelijk sheet af :3
Cathy
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 30-04-13
Magiër ID Leeftijd: 6 years~ Guild: - Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic zo jan 26, 2014 7:28 am
Eyo collega! Glad to see you joined in on the fun~ :3
Lilith
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 25-01-14 Leeftijd : 31 Woonplaats : Le North