Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 15-01-14 Woonplaats : Ummm, wich one to choose? I have two
Magiër ID Leeftijd: 14 Guild: Nah, too much promises that will be broken ~ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 12:13 am
Oeehhh, mooie skin zeg!
Risper
Aantal berichten : 76 Registratiedatum : 23-12-13 Woonplaats : Long, long ago in a galaxy far, far away...
Magiër ID Leeftijd: 17 years old Guild: Would anyone accept a failure like me? Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 2:18 am
Wow... Alles is anders.... Preeettyyyyy~... *Gaat NU beginnen met de missie-post*
Ausna
Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 15-01-14 Woonplaats : Ummm, wich one to choose? I have two
Magiër ID Leeftijd: 14 Guild: Nah, too much promises that will be broken ~ Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 2:25 am
Is so pinkish! Zo, eindelijk xD *houd goed in de gaten*
Risper
Aantal berichten : 76 Registratiedatum : 23-12-13 Woonplaats : Long, long ago in a galaxy far, far away...
Magiër ID Leeftijd: 17 years old Guild: Would anyone accept a failure like me? Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 2:32 am
@Auspaus (Jawel, ik ben nog steeds bezig met een nieuwe bijnaam voor je verzinnen) *Kuch* Chat... @Catsels (Once again, een bijnaam) Je zegt het maar als je hulp nodig hebt met je persoonlijke dingen, oke? We're here for you. Ik beken dat ik wel een beetje nieuwschierig ben, maar als je het niet wilt zeggen, moet je het ook gewoon niet doen. Veel geluk met je persoonlijke dingen. @Ausydepausy (Nope, die wordt het niet...) Ik ben aan het werk! Soort van.
Miku
Aantal berichten : 47 Registratiedatum : 31-03-14 Leeftijd : 31
Magiër ID Leeftijd: 57 jaar Guild: Moon Child Rang: Guildmaster
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 3:25 am
Glad you like it! Hoop dat dit iedereen weer een beetje een post boost geeft (:
School is killing me though. Ik moet dingen niet zo erg uitstellen >__<
Terezi
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 06-10-13
Magiër ID Leeftijd: 14 years Guild: × Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 7:42 am
oh wow o.o
Ik kom een tijdje niet meer on op Escia en ineens is de lay-out *POEF* awesome
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 7:45 am
Ik vind het er best schattig uit zien <(^ - ^)>
Terezi
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 06-10-13
Magiër ID Leeftijd: 14 years Guild: × Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 7:48 am
Me likes xD
Alleen sommige groepskleuren zijn wat te fel...
Miku
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 8:12 am
Nja, het probleem met de groepskleuren is dat het in de topic (zoals hier) op een lichte achtergrond staat, terwijl het op de index op een donkere lay out staat. Dus kon de kleuren niet echt duidelijk krijgen n.n'
But glad you like it!
Cathy
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 30-04-13
Magiër ID Leeftijd: 6 years~ Guild: - Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 8:55 am
@ Risper; Not too worry. Ik ben al goed op weg met persoonlijke problemen. En school geeft me even rust c:
Yay, activiteit! :'D
Miku
Onderwerp: Re: Het Lultopic wo apr 02, 2014 10:12 am
Yooo Rolo, ga even Lilith' missie accepteren xD
Ace
Aantal berichten : 79 Registratiedatum : 15-08-13
Magiër ID Leeftijd: 15 Guild: Sick and tired of being nice all the time. I made my choice Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic do apr 03, 2014 10:31 pm
Derp... wat is het veranderd!
Wanneer begint die Dragon Force dingie eigenlijk..?
Lilith
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 25-01-14 Leeftijd : 31 Woonplaats : Le North
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr apr 04, 2014 2:14 am
@Ace: Welcome Back! Naar mijn idee zouden de Guilds nu ook een rol (moeten gaan) spelen, dus ik weet niet hoe dat nu verder gaat xD Weet niet wat Rolo verder geplanned had met de verhaallijn.
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr apr 04, 2014 2:58 am
Eindelijk begin ik aan m'n signature thingy... Dat heb ik al veeeeeeel te lang uitgesteld. 't Wordt vast niet zo goed als die van jullie, maar goed... Dan heb ik er tenminste eentje.
Lilith
Aantal berichten : 66 Registratiedatum : 25-01-14 Leeftijd : 31 Woonplaats : Le North
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr apr 04, 2014 3:05 am
Ik wil je er wel mee helpen hoor! Vind het leuk om te maken (:
Risper
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr apr 04, 2014 3:14 am
Zo, even snel eentje in elkaar gezet... Hij is alleen niet mooi T_T @Lilsels (Bijnaam ^^) Dat zou geweldig zijn! Ik ben daar namelijk veel te lui voor xD
Cathy
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 30-04-13
Magiër ID Leeftijd: 6 years~ Guild: - Rang: Rang E
Onderwerp: Re: Het Lultopic vr apr 04, 2014 3:24 am
Nou, Rolo had inderdaad wel wat gepland. Ik zal er van het weekend aan proberen te werken guys. Jullie zien het vanzelf wel als het van start gaat
Lilith