IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Uitgebreidere missie informatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-01-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Le North

Magiër ID
Leeftijd: 26
Guild: Geen
Rang: Rang E

Uitgebreidere missie informatie Empty
BerichtOnderwerp: Uitgebreidere missie informatie   Uitgebreidere missie informatie Emptydo jan 30, 2014 12:47 pm

Ik ben nu mijn eerste missie post aan het schrijven en ik merk dat ik toch wel wat informatie mis, vooral IC. Voor wie voer je IC de missie uit? Waar vind de missie plaats? Wat is de IC beloning? Nu zuig ik alles uit mijn duim, maar het is wel lastig om alles kloppend te houden met het forum als je nog heel nieuw bent.

Mijn voorstel is dus om de missie beschrijving wat uit te breiden. Bijvoorbeeld zo:

Missie: Hallo, mijn dierbare Smuggelwuggel is kwijt. Wie kan haar bij mij terug brengen? Ze is ongeveer twee meter groot, heeft donzig, wit haar, een klein staartje, grote voortanden en flaporen. Wees niet bang, ze bijt enkel als je haar treitert. Ze houdt overigens erg van wortels, daarmee zou je haar kunnen lokken als je haar ziet.
Opdrachtgever: Familie Reinourd uit Celeber City
Rang: E
IC Beloning: 30 goudstukken
Missie punten: 5 punten
Deelnemers:
* Lilith
[Dit is de missie die ik met Lilith ga doen, aangevuld met informatie die ik dus zelf heb moeten bedenken]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com/
Cathy

Cathy


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 30-04-13

Magiër ID
Leeftijd: 6 years~
Guild: -
Rang: Rang E

Uitgebreidere missie informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgebreidere missie informatie   Uitgebreidere missie informatie Emptydo jan 30, 2014 11:51 pm

De eigenlijke rede dat er geen opdrachtgever bij staat, is zodat degene die de missie aanvaard hun eigen fantasie kunnen gebruiken hiervoor. Er zijn bepaalde richtlijnen opgesteld voor een missie waar je je aan moet houden, maar voor de rest ben je vrij om te doen wat je wilt met de missie. Het is immers een RPG en daar mag je dan ook je eigen draai aan geven.

Wat betreft de IC beloning; Sommige missies hebben meerdere beloningen, anderen hebben alleen maar punten. De punten zijn eigenlijk ook voor IC bedoeld, want die punten zijn  er om je rang aan te kunnen geven. De rangen zijn namelijk vooral IC. Zie het zo; Hoe meer missies je uitvoert, hoe hoger je in rang komt - dus hoe sterker je als magiër/soldaat/wapenmeester bent.

Overigens wil ik nog even kwijt dat er standaard geld te verdienen is met de missies, maar die keuze ligt geheel bij de persoon die de missie wilt voltooien, aangezien je er OOC niet echt iets aan hebt en het gewoon logisch is dat men daar hun kost mee verdient. Bijzondere items als tarotkaarten en wapens zullen uiteraard alleen een beloning zijn als het vermeld staat bij de missieomschrijving.

Ik hoop dat ik je hiermee wat wegwijzer heb gemaakt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://escia.actieforum.com
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-01-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Le North

Magiër ID
Leeftijd: 26
Guild: Geen
Rang: Rang E

Uitgebreidere missie informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgebreidere missie informatie   Uitgebreidere missie informatie Emptyvr jan 31, 2014 12:56 am

Okee, het is dus juist de bedoeling dat ik alles zelf bedenk? :p Goed om te weten dat er standaard geld mee valt te verdienen, want alleen voor punten zou Lilith het niet doen xD

Bedankt, hier kan een slotje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com/
Cathy

Cathy


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 30-04-13

Magiër ID
Leeftijd: 6 years~
Guild: -
Rang: Rang E

Uitgebreidere missie informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgebreidere missie informatie   Uitgebreidere missie informatie Emptyvr jan 31, 2014 1:44 am

Niet bepaald alles, want de richtlijnen zijn er niet voor niets natuurlijk. Buiten die heb je de vrijheid het zelf te bepalen though Wink

Slotje~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://escia.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Uitgebreidere missie informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgebreidere missie informatie   Uitgebreidere missie informatie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uitgebreidere missie informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum informatie
» [MISSIE] Shit Happens~
» [Missie] Spider Hunting.
» The Ultimate Rat-Busters Emerge! (Missie) (Ausna)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escia :: Algemeen :: Informatie en Regels :: Ideeënmand-
Ga naar: